czwartek, 26 września 2013

Wymówki

Na wstępie witam wszystkich, oczywiście jeśli ktokolwiek tu trafi :p :) Założyłam tego bloga przede wszystkim z myślą o "ruszeniu tyłka" na rzecz czegoś kreatywnego i usystematyzowania tej że pracy. Blog ten będzie zlepkiem komiksów i innej dziwnej mojej twórczości w różnych technikach tworzenia : )

"Odcinek" ten opowiada o ciekawym zjawisku, według mnie nie zbyt pozytywnym, bo świadczy o tchórzostwie w wyrażaniu swojego zdania, aby nikt się z nas nie śmiał. Jest to częste używanie przez ludzi wymówki w stylu "dla beki", pomimo, iż wszyscy w około zdają sobie sprawę z prawdziwego powodu czyjegoś postępowania. Nie wiem czy znacie takie osoby, ale wokół mnie przewija się ich kilka ;)




2 komentarze:

  1. Ja bym tutaj zasadniczo napisał pozytywny komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  2. To działanie na zasadzie "nikt mnie nie lubi" po czym zaraz znajdzie się ktoś kto powie, że Cie lubi. Osobiście uważam, że niezależnie od wszystkiego powinienem zostawić pozytywny komentarz. Taki też zostawiam :D

    OdpowiedzUsuń