poniedziałek, 17 marca 2014

Niezastąpiona dieta

 

Tym razem post szybciej niż zwykle :p Może uda mi się podtrzymać tempo ;d

Jakiś czas temu szukałam czegoś, co pomoże mi w zrzucaniu kilogramów i natknęłam się na pewną dietę. Obietnice w stylu "Będziesz jeść normalnie i schudniesz" chyba nigdy się w dietach nie sprawdzają. Oglądałam wywiad podczas którego jakaś kobieta stwierdziła, iż uświadomiła sobie, że za dużo je i dzięki niej udało się jej to poskromić. No w moim przypadku było odwrotnie, bo ciągle myślałam o jedzeniu i że nigdy mi go nie za mało ;d Mogę ćwiczyć ile wlezie, ale jedzenia kochać nigdy nie przestanę :P Obecnie już wiem jak się wreszcie odżywiać, bo jak się je zdrowo, to wcale nie musi to być mega bez smaku i w mizernych ilościach :) Chociaż wyrzeczenia też są, jak zawsze coś za coś :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz